Ondrej Panáček

05.01.2024

Volám sa Ondrej. Športu sa venujem vyše 25 rokov a preto sa pohyb a zdravý životný štýl stali mojou súčasťou. Začínal som s karate kde som sa naučil disciplíne a našiel vášeň v športoch. Za 5 rokov sa mi v ňom podarilo dosiahnuť vysokú úroveň a úspešne reprezentovať svoj klub. Neskôr mi učarovalo posilňovanie ktorému sa venujem 20 rokov a budovanie svalov sa stalo mojou denno dennou rutinou. Popri tom mi časom chýbal nejaký kontaktný šport a začal som súbežne robiť ešte aj thajský box, ktorému som sa venoval 10 rokov. Trénovaniu sa venujem, pretože chcem svoje skúsenosti posúvať ďalej, potiahnuť tých, ktorí sa zastavili a nemôžu ďalej, urobiť z nemožného možne a dopriať iným ten skvelý pocit zo samých seba. 

JUMPING © Všetky práva vyhradené 2024
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky